OSIĄGNIĘCIA

Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie

w roku szkolnym 2009/2010

 

 

1.     Sukcesy uczniów w konkursach, akcjach, kampaniach na szczeblu gminnym, rejonowym, wojewódzkim, centralnym, międzynarodowym (zajęte miejsca):

Konkursy gminne:

- II miejsce w Gminnym Konkursie Języka Angielskiego;

- II miejsce w Gminnym Konkursie Ortograficznym kl. III;

- I miejsce w Gminnym Konkursie Recytatorskim;

- II miejsce w Gminnym Konkursie Ortograficznym kl. IV – VI;

- I i III miejsce w Gminnym Konkursie Plastycznym pt. „Wiatr, wypadek, ogień, woda strażak zawsze rękę poda”;

- I i II miejsce w Gminnym Konkursie Literackim;

Konkursy powiatowe, rejonowe:

Finały Powiatowych Igrzysk Młodzieży Szkolnej:

- I miejsce siatkówka chłopców;

- I miejsce tenis stołowy chłopców (drużynowo);

- II i III miejsce w tenisie stołowym indywidualnie;

- I miejsce w Indywidualnych Biegach przełajowych;

- I, II i IV miejsce w szachach indywidualnych;

Finał Rejonowych Igrzysk Młodzieży Szkolnych:

- I miejsce drużyny tenisowej;

- IV miejsce drużyny siatkarskiej;

Finały Wojewódzkie Igrzysk Młodzieży Szkolnej

- VI miejsce w Indywidualnych Biegach Przełajowych;

- III miejsce drużyn w szachach;

- VII i IX miejsce w szachach indywidualnych;

- XVI miejsce w tenisie stołowym indywidualnie;

- I miejsce w szachach indywidualne w makroregionie;

- Awans drużyny tenisowej do finału

- III miejsce w Wojewódzkim Konkursie Humanistycznym;

- III miejsce w kategorii szkół podstawowych w wojewódzkim konkursie

  „Bliżej Świata”;

- Wyróżnienie w MIX – ogólnopolskim konkursie języka angielskiego.

 

2.     Konkursy o zasięgu szkolnym, gminnym, powiatowym itp. organizowane przez szkołę:

- Gminny Konkurs Ortograficzny dla uczniów kl. III;

- Gminny Konkurs Języka Angielskiego;

- Gminny Turniej „O Czekoladowy Puchar”;

- organizacja szkolnych etapów konkursów i turniejów gminnych;

ponadto:

- szkolnych konkursów literackich „Pokochać Narnię”, „Lubimy baśnie Andersena”;

- Wiedzy o Patronie;

- czytelniczego;

- kolęd;

- języka angielskiego dla kl. III;

- plastycznych: „Najpiękniejsza Kartka Bożonarodzeniowa”, „Jesień wokół nas”.

 

3.     Organizowanie imprez środowiskowych:

- Akademia „W hołdzie Janowi Pawłowi II”;

- Akademia z okazji Rozpoczęcia Roku Szkolnego i 60 rocznicy wybuchu II wojny światowej;

- spektakle teatralne  z zaproszeniem przedszkolaków i rodziców: „Zabawa ze Śpiąca Królewną”;

- Jasełka;

- „Brzydkie kaczątko”;

- „Droga do świętości” przedstawienie o życiu i działalności „Św. Jadwigi Królowej”;

- Akademia z okazji Święta Niepodległości;

- Akademia z okazji 3-go Maja;

- inscenizacja z okazji zakończenia roku szkolnego;

- inscenizacja „Żyj w zgodzie z przyrodą”;

- przedstawienie „Nie ma życia bez wody”;

- akcja profilaktyczna „Zachowaj Trzeźwy Umysł”;

- „Sprzątanie świata”;

            - zbiórka surowców wtórnych;

    - akcja „Góra grosza”;

- działalność charytatywna w ramach Szkolnego Koła „Caritas”;

- warsztaty profilaktyczne dla uczniów kl. IV - VI połączone ze spektaklem

  teatralnym;

- akcja „Szklanka mleka”;

- kiermasze świąteczne.

 

4.     Współudział rodziców w realizacji remontów i utrzymania poprawnego stanu technicznego obiektu jak również wyposażenia pracowni
  i pomieszczeń szkolnych:

- ufundowanie nagród dla uczniów na zakończenie roku szkolnego;

- zakup kory na klomb;

- zakup książek do biblioteki;

- pomoc w dekoracji sal lekcyjnych;

5.  Estetyka i utrzymanie obiektu:

           - malowanie sali korekcyjnej, cyklinowanie i malowanie parkietu;

           - malowanie części ogrodzenia;

           - wykonanie bramy wjazdowej i bramki wejściowej od strony boiska;

           - wykonanie 2 krat zabezpieczających drzwi wejściowe do szkoły (zachód,

           północ);

           - malowanie 2 klatek schodowych;

           - likwidacja sklepiku, odremontowanie wnęki;

         - rozbudowanie monitoringu szkoły o cztery dodatkowe kamery.

 

  6. Najważniejsze sukcesy szkoły, w danym roku szkolnym:

1)    III miejsce w Wojewódzkim Konkursie Humanistycznym;

2)    Zajęcie wysokich lokat w finałach Igrzysk Młodzieży Szkolnej na szczeblach: wojewódzkim, makroregionu, powiatu, gminy;

3)    Przystąpienie do projektu „Wiem więcej – umiem więcej”, w tym: zorganizowanie licznych kół zainteresowań, zajęć wyrównawczych

i wycieczek oraz pozyskanie pomocy dydaktycznych, czego efektem były sukcesy szkoły w konkursach na różnych szczeblach oraz brak drugoroczności.

 

Powrót